Hvordan forsikrer du maskiner, håndverksutstyr og ansatte? Bør du eie eller leie kjøretøy og lokaler? Har du tenkt på pensjonssparing for dine ansatte? Hva skjer med bedriften om du selv blir syk og må holde stengt en periode?

Driver du en virksomhet innen bygg- og anlegg, skjønner vi at hverdagen dreier seg om langt mer enn daglig drift. Husk derfor at du alltid kan stikke innom oss for en kopp kaffe og gode råd: Noen spørsmål er nemlig for store for nettet.

Tid til å gjøre det du er best på
Hos oss møter du noen som har økonomisk fagkompetanse, bransjeforståelse og – aller viktigst – lokal tilhørighet. Vi kjenner deg og markedet du jobber i, og vet hvilke løsninger som gjør hverdagen din enklere. Løsningene som gir deg mer tid til å gjøre det du er best på – å drive bedriften din.

Hver time du bruker på å bekymre deg over slike spørsmål…

  • Hvordan kan jeg ta vare på folk og utstyr uten at det koster skjorta?
  • Hva skjer om en ansatt bulker bilen og den er registrert på meg?
  • Hva skjer om vi ikke leverer innen tidsfristen?
  • Hvordan kan jeg sikre at bedriften har god betalingsevne?
  • Hva om viktige maskiner og utstyr havarerer, og vi trenger å investere i nytt?

… er en time du kunne ha brukt på noe mer produktivt. En prat med oss kan forhåpentligvis gjøre deg flere bekymringer fattigere. Her er noe av det vi kan gå gjennom sammen:

  • Forsikringer. Vi finner ut hvilke som er viktige for deg og din bedrift.
  • Pensjonssparing. Du er pålagt å ha en pensjonsordning for dine ansatte. Men slapp av, det trenger ikke være vanskelig.
  • Finansiering. Eie eller leie utstyr og lokaler – hva lønner seg egentlig for din bedrift?
  • Betalinger. Vi hjelper deg med å finne riktige fakturarutiner og digitale løsninger som letter hverdagen din og sikrer god betalingsevne i selskapet.